CYBER WEEK | Spar opptil 63%

    Varen er lagt til

    Returer og refusjon

    Refusjon

    For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak. Refusjon av returfrakt er ikke tilgjengelig i dette tilfellet.

    For å være berettiget til retur, må produktet ditt være i samme stand som da du mottok det. Det må også være i originalemballasjen.


    Returer (hvis aktuelt)

    For å returnere et produkt, kontakt oss via e-post innen 30 dager etter mottak. Etter at vi har bekreftet e-posten din om retur, skal du sende pakken til Timjansgatan 48, 75447 Uppsala. Ordrenummer, e-postadresse og navn må legges ved forsendelsen.

    Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt varen din. Refusjonen vil deretter bli behandlet, og en kreditering vil automatisk bli overført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 10 virkedager.

    Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)

    Hvis du ikke har mottatt refusjonen ennå, sjekk bankkontoen din på nytt.
    Deretter, kontakt kredittkortselskapet ditt – det kan ta litt tid før refusjonen offisielt blir registrert.
    Kontakt også banken din, ettersom det ofte er en behandlingstid før en refusjon blir synlig.

    Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, vennligst kontakt oss via vårt kontaktskjema.


    Bytter (hvis aktuelt)

    Vi erstatter kun varer som er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte varen mot samme produkt, send oss en e-post via vårt kontaktskjema.


    Frakt

    Vi vil gi deg instruksjoner via e-post om hvor du skal sende varen for retur.

    Du er ansvarlig for å betale dine egne fraktkostnader ved retur. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar en refusjon, vil kostnaden for returfrakten trekkes fra beløpet.

    Avhengig av hvor du bor, kan leveringstiden for den utbyttede varen variere.

    Hvis du returnerer en vare til en verdi av over 750 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring.
    Vi kan ikke garantere at vi mottar din returnerte vare.